בעידן הדיגיטלי והמתקדם בו אנו חיים היום, הליכי איסוף תרומות הפכו להרבה יותר פשוטים והרבה יותר נוחים. אם בעבר, לצורך איסוף תרומות לשם חלוקת מזון לאדם נזקק או טיפול רפואי לילד, היה צורך במעבר אישי מדלת לדלת ואיסוף שקל לשקל עד שמגיעים אל היעד, בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים מדובר בהליך הרבה יותר פשוט והרבה יותר נוח.
הטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרת לארגוני צדקה שונים לבצע איסוף תרומות באמצעות מערכת דיגיטלית אשר מקלה גם על איסוף התרומות וגם על מתן התרומות, וכך ניתן להשלים כל קמפיין גיוס באופן הרבה יותר מיטבי והרבה יותר נכון.
אז מה חשוב לדעת לפני שמתחילים קמפיין איסוף תרומות בצורה הזו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.
שקיפות מלאה
כאשר מקימים קמפיין לצורך איסוף תרומות בפלטפורמות דיגיטלית יש צורך בשקיפות מלאה. אתם חייבים להיות מסוגלים להעביר לתורמים פוטנציאליים את כל המידע ולהתנהל באופן אשר ישקף את המטרה שלכם ואת הדרכים שלכם להשגת המטרה – מיהו הארגון אשר מבצע את גיוס התרומות? כיצד יחולקו התרומות? מהו מספר המלכ"ר של הארגון? מי מנהל את הארגון ועוד. כל נתון כזה יאפשר לתורמים המתעניינים להיות בטוחים כי הכסף שלהם באמת הולך למטרה טובה והם לא תורמים כספים אשר לא יגיעו בסוף אל היעד האמיתי לו הם מיועדים.
מה היעד שלכם?
עוד נתון שיש לשקף כאשר מבצעים קמפיין של גיוס כספים באופן דיגיטלי הוא היעד. עליכם להגדיר יעד שיהיה נכון וריאלי – לא נמוך מידי, כי אז אתם עשויים להגיע אל המטרה מהר מאוד ולאבד אופציות לתרומות נוספות, ולא להצליח לעמוד במטרות שלכם, וגם לא יעד גבוה מידי אשר יראה מוגזם ותמוהה בפני המעוניינים לתרום. ספרו לתורמים מדוע הגדרתם את היעד בגובה הזה ומה אתם עומדים לעשות עם כספי התרומות במידה ותגיעו אל היעד אותו הצבתם, ובצורה הזו תוכלו לעודד אותם לסייע לכם להגיע אל היעד של הגיוס ולאסוף את כל התרומות להן אתם זקוקים.