כמה כיף לשפץ את המשרד או לפתוח עסק חדש! אחד השלבים המרגשים ביותר הוא בחירת ריהוט משרדי איכותי שיעניק למשרד את האופי הייחודי שלו, יעביר מסר מסוים ויקבל בברכה את הלקוחות הפוטנציאלים והעובדים שמגיעים למקום בכל בוקר.
כמה טיפים יעילים לבחירת ריהוט משרדי איכותי
- העיצוב – ריהוט משרדי איכותי מסייע למקום העבודה להעביר מסר מסוים וליצור רושם על העובדים והלקוחות שיגיעו אליו. על כן, יש לבחור את הריהוט בהתאם לקו העיצובי ההולם. לדוגמא; שמרנות, חדשנות, אלגנטיות; את כל אחד מאלו אפשר להשיג בעזרת הריהוט הנכון.
- האיכות – מלבד ה"וואו" הראשוני כשנכנסים למשרד, חשוב לבחור גם בריהוט איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים וישרת אתכם נאמנה. בדקו היטב אודות הספק שמצאתם וחפשו אחר ביקורות והמלצות אודות המוצרים שלו. מובן שהדרך הטובה ביותר לבדוק איכות, היא להרגיש אותה! לכן, מומלץ להגיע פיזית לחנות ולשבת מספר דקות בכיסאות והכורסאות, לבחון את חומר הגלם של השולחנות ועוד.
- ארגונומיה – בשנים האחרונות, יותר ויותר מקומות עבודה החלו להבין את החשיבות האדירה שבשמירה על בריאות העובדים; שעות של ישיבה מול המסך לא מיטיבות עם הגב והעיניים שלהם, ויש לשאוף להפחית ככל האפשר את הנזקים שימי העבודה הארוכים מסבים לעובדים. הדרך לעשות זאת היא ליצור סביבת עבודה ארגונומית ובריאה ככל הניתן.
- תכנון נכון – יש לבחור את הרהיטים בהתאם לצרכי מקום העבודה. לדוגמא, ריהוט ועיצוב של משרד הפועל כחלל עבודה משותף יהיו שונים לחלוטין ממשרדים בהם כל אחד מקבל משרד משלו.
- אחסון – אמנם נכון שבמאה ה-21 הכל ממוחשב, אבל עדיין יש צורך בקלסרים וניירת בכדי לשמור מסמכים חשובים, פרוטוקולים ועוד. ישנם פתרונות אכסון מתקדמים שיסייעו לשמירה על הסדר במשרד, כשכל דבר נמצא במקומו.
הופכים את המשרד למקום שנעים להיות בו
במאה ה-21, נראה שרבים מעבירים יותר שעות במקום העבודה מאשר בביתם. לכן, חשוב ליצור אווירה מהנה ומזמינה עבור העובדים. הדרך לעשות זאת היא באמצעות ריהוט משרדי איכותי ומעוצב, שיהפוך את המשרד למקום שכיף להיות בו.