מסכי פרסום הם השיטה היעילה והרווחת לפרסום מחוץ לעסק ובתוך העסק. מרבית העסקים בארץ ובעולם, עושים שימוש נרחב ויצירתי במסכי פרסום. לקידום ושיווק העסק.
מסכי פרסום הם כלי עוצמתי להגדלת ההכנסות:
- הקהל מורגל ואוהב להסתכל על מסכי פרסום
- הם נראים למרחוק
- מעבירים את המסר הפרסומי ומושכים את העין
- כאשר מסך הפרסום הוא מסך לד, איכותו גבוהה וארך חיי הנורה ארוכים
- המסכים מכוונים גם לקוחות שלא התכוונו להגיע לעסק אך ראו אותו בדרכם
- בעלי עסקים שהציבו מסך פרסום הצביעו על עליה במכירות.
- מסכי פרסום מעלים את ערך העסק בעיני הלקוח
כיום נמצאים מסכים באיכות גבוהה בשוק. מסכי לד לשילוט ופרסום הם המסכים המועדפים היום בשוק מסכי הפרסום. המסכים עמידים לנגעי הסביבה הם בעלי תאורה עוצמתית הנראית למרחוק, ופועלים לאורך זמן ארוך ומותאמים לצורך של פרסום 24/7.
המסכים מגיעים בגדלים שונים ובמגוון צורות, איכות מסך הלד נקבעת על גודל הפיצ' במסך. ככל שהפיצ' קטן יותר, איכות התצוגה במסך גבוהה יותר. קל לצקת תוכן פרסומי במסכים אלו ועסקים רבים מעדיפים אותם על פני מסכים אחרים.
התחרות על הפרסום ועל תשומת ליבו של הלקוח גבוהה מאד בימינו וכשבאים לבחור מסך פירסום כדאי להשקיע במסך איכותי שיהיה חזק ועמיד לאורך זמן רב. הנראות של המסך צריכה להיות אסתטית ולהוות התחרות ראויה לשלל הפרסומים המנסים לצוד את עינו של הלקוח.
שלוט של מסך פרסום גורם לעסק להתחדש, מביא משב רוח רענן, מייצר לקוחות נוספים, ומגביר את תנועת הלקוחות בעסק. עסקים שהציבו שילוט במסכים העידו שרמת המכירות עלתה ויותר לקוחות פקדו את העסק. השילוט ממקד את תשומת ליבו של הלקוח לאזור המבוקש, ויוצר אצלו צורך למוצר הנמכר.
בעל עסק בבואו לרכוש מסכי פרסום, יבחר מסך איכותי, יציב, עמיד ומאיר עיניים. מסך לד איכותי יפעל למשך זמן ארוך, התאורה שלו תהיה חזקה ומרשימה, הוא יבלוט בשטח וישיג את התוצאות הרצויות, והעסק יעלה את המכירות.